Wij inventariseren waar uw voornaamste behoefte voor bereikbaarheid ligt. Dat kan buiten uw kantoor- of openingstijden zijn maar evengoed benodigd voor het opvangen van overloop of als extra ondersteuning gedurende de dag. 

We onderzoeken daarbij de volgende aspecten:

  • De storings- en onderhoudsactiviteiten die u beheert
  • De behoefte van uw klanten en huurders
  • Het volume van in- en uitgaand communicatie verkeer (telefonie/mail/overig)
  • De capaciteitsinzet vs aanvraag
  • De wijze van samenwerking tussen u en uw leveranciers
  • De mogelijkheden waarop u bereikbaar bent 

Aan de hand van de hierbovengenoemde punten stellen wij een rapportage op die u inzicht geeft waar u grootste behoefte ligt in bereikbaarheid en met welke mogelijkheden deze kan worden geborgd. 

Inventarisatie

We inventariseren de benodigde bereikbaarheid.

Advies

We adviseren u over de beste mogelijkheden.

Ondersteuning

We ondersteunen u bij uw keuzes.

Beheren

We kunnen uw bereikbaarheid beheren.

Quickscan

Vul de Quickscan in en ontvang onze brochure.